donderdag 9 februari 2012

Nieuwe auto

Afgelopen maandag is het motorblok van mijn nog geen 5 jaar oude (jonge?) Suzuki Wagon min of meer ontploft. Uiteraard gaat daar het laatste woord nog niet over gezegd zijn, maar goed, ik moest natuurlijk wel wat, want repareren was vooralsnog geen optie bij ruim twee keer het bedrag aan reparatiekosten van wat de dagwaarde van de auto is.
Dan volgt een lastige keuze in twee opties; een nieuwe auto, of een goede tweedehands, waarvan ik de "mazzel" had dat die in de showroom stond.
En die ik vandaag op kon halen.
Uiteraard, met het huidige weer, blonk de auto toen ik wegreed, maar na 10 meter prut was ie eigenlijk al aan de eerste wasbeurt toe, ha ha!
Met nog een enorme kater van de afgelopen dagen, moet ik er nog even aan wennen of ik er wel blij mee ga zijn .....


   

8 opmerkingen:

  1. Mooie auto, al snap ik dat je er nog niet echt blij mee kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi Yvonne en geniet er maar met volle teugen van.
    Je vorige sprookjes foto's zijn schitterend.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech Yvon! Je verwacht toch niet dat een auto van 5 jaar oud je in de steek gaat laten. Ineens zorgen uit onverwachte hoek dus. En nu maar wennen aan je nieuwe vierwieler, ziet er een mooie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er wel mooi uit. Wat een prschtige foto's heb je gemaakt van de winterlook. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een pech. Dit is ook een mooie auto, maar je kater snap ik ook erg goed. Hier zat je niet op te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute new car Yvonne....this one better last longer than five years!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige auto Yvon, echt gaaf hoor!
    Maar jou kennende krijgt die handelaar van jouw vorige auto nog een en ander voor zijn kiezen!

    Succes hoor, met allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dit zusje van de mijne, maar na 5 jaar n ontploft blok vind ik wel ff schrikken hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen