zaterdag 24 juli 2010

De tomaten zijn nu heerlijk om te eten!

Een paar weken geleden waren de tomaten nog een beetje groen, maar nu zijn ze heerlijk om te eten!


 Zo'n 24 dagen geleden ................................................ en vandaag!

Als je de deur van de kas open doet, komt de kruidige geur van de tomaten je tegemoet, heerlijk!
Mocht je denken, ik kijk nog eens naar het blogbericht van 3 juli, dan staan er een paar groene tomaten meer op de grotere foto dan op deze ......
Ja, dat klopt, snappen jullie meteen waar de rest is gebleven, ha ha!

4 opmerkingen:

  1. hihihii heerlijk
    krijg zo zin om bij jou de de kas in te lopen en een hele grote hap uit die tomaten te nemen hoor!!
    Ik wens je een heerlijk tomaten weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er goed uit, je tomaten lekker!!!
    Je hebt ook origineel tomatentouw gebruikt zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er lekker uit! Het water loop me in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zou ik weel eens in willen bijten .....

    BeantwoordenVerwijderen