woensdag 9 juni 2010

WAAAAAAAANZINNIG goed, Bon Jovi !!!!!

Het was werkelijk HELEMAAL GOED, GEWELDIG, TOP, SUPER en alles wat je nog meer zou kunnen bedenken, maar wat nu in mijn nog steeds euforische brein niet opborrelt.
Ik had twee kaarten gewonnen voor het Royal Beach Concert in Scheveningen op zaterdag 5 juni. Dat was natuurlijk een cadeautje, net als het weer met een zonovergoten dag, een heerlijk zeebriesje, kortom, GENIETEN van een super relaxed dagje strand!
En ik wil niemand benadelen of beledigen of zo, en hoewel ze beide een goed en enthousiast optreden gaven, is Direct niet echt iets voor mij, Kane was leuk voor de 2 of 3 nummers die ik dan een klein beetje ken .....
maar de absolute TOPPER was voor mij natuurlijk een dik 2 uur durend concert van Bon Jovi!
Ik ging echt helemaal uit mijn plaat met 2½ uur meehossen, meezwaaien en meeschreeuwen, wat was het GEWELDIG!!! Dat wordt nog heel lang nagenieten hoor, de kater die je lijf met MS daar een paar dagen van oploopt, heb ik er héél graag voor over!

'Cause ..........

Foto BankGiro Loterij



                                  ..........
It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

My heart is like an open highway 
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause IT'S MY LIFE !!!

Bon Jovi - It's my life

Misschien rolt er in de toekomst nog wel een piepklein boekje uit met daarin tickets, foto's, enz.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je dit concert heb mogen bijwonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel gaaf Yvonne! Fijn dat je zo genoten hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are so lucky to have won tickets to see/hear Bon Jovi in concert... I am envious! (found this post from your "labels" when I saw Bon Jovi as a Label... I had to come look!)

    BeantwoordenVerwijderen